Anularea sau modificarea unei rezervari va fi permisa in functie de planul tarifar ales si in limita disponibilitatii.

Clientul poate sa anuleze gratuit rezervarea cu mai mult de 10 zile inaintea sosirii.

Daca anuleaza cu mai putin de 10 zile inaintea sosirii, clientul se va pierde avansul platit.

In caz de neprezentare la hotel in perioada rezervata, se va percepe contravaloarea sejurul si se va anula automat restul perioadei rezervate.

Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.

Cookie-urile strict necesare

Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.

Cookie-uri terțe

Acest website utilizează Google Analytics şi Meta Pixel pentru a colecta informații anonime, cum ar fi numărul de vizitatori pe site și cele mai populare pagini.

Păstrarea acestui modul cookie activat ne ajută să îmbunătățim site-ul nostru web.