Dorinţa noastră este să vă oferim o experienţă de neuitat la Nemeth Resort Sovata, atât din punct de vedere al cazării, al preparatelor culinare oferite în restaurantul nostru, precum şi al celorlalte servicii prestate. Pentru a vă putea oferi toate acestea, am stabilit o serie de reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, dar şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră în hotelul nostru.

REZERVĂRI

Pentru a efectua o rezervare, va rugăm să completaţi formularul de pe website https://nemeth-resort.pynbooking.direct/, apelaţi numerele de telefon +40734 937 770 (reţea mobilă, sau contactaţi-ne pe adresele de e-mail contact@nemethresort.ro

TARIFE

Tarifele pe care vi le putem oferi sunt flexibile și diferă în funcţie de tipul de cameră, numărul de persoane, vârsta copiilor, durata sejurului, sezon și tipul de servicii. Mai multe informaţii găsiţi în secţiunea rezervări : https://nemeth-resort.pynbooking.direct/

MODALITĂŢI DE PLATĂ

Ca modalităţi de plată acceptăm plăţi în numerar, cu card de credit/debit (Visa, MasterCard, Maestro), card de vacanță (Edenred, Up, Sodexo), precum şi prin transfer bancar.

SOSIREA ŞI PLECAREA

Cazarea în cameră se poate face începând cu ora 14:00 în perioada 15 septembrie – 31 mai, respectiv începând cu ora 16:00 în perioada 1 iunie – 14 septembrie.
Eliberarea camerei în ziua plecării se va face până la ora 12:00 în perioada 15 septembrie – 31 mai, respectiv până la ora 11:00 în perioada 1 iunie – 14 septembrie.
Primirea camerei mai devreme, dar şi eliberarea acesteia mai târziu de orele menţionate mai sus este posibilă la cerere, în funcţie de disponibilitate, iar eventualele costuri suplimentare pentru aceste servicii sunt disponibile la recepţie.

COPII

Cazarea este gratuită pentru copiii până la vârsta de 4 ani, după care se percepe o taxă pentru fiecare copil cu sau fără pat suplimentar. De asemenea, pentru copiii cu vârste de până la 4 ani puteţi beneficia gratuit de un pătuţ.

OASPEŢI SUPLIMENTARI

Puteţi primi oaspeţi în camera dumneavoastră de la Nemeth Resort Sovata între orele 8:00 – 21:00, fără costuri suplimentare. Oaspeții nu pot folosi centrul spa și restaurantul, doar în cazul achitării unei taxe suplimentare. În cazul în care primiţi oaspeţi în intervarul orar 21:00 – 8:00, aceştia vor trebui să achite diferenţa de tarif pentru a doua persoană şi să se înregistreze la recepţie.

ANIMALELE DE COMPANIE

La Nemeth Resort Sovata accesul cu animale de companie este permis doar în cazul animalelor cu talie mică, contra cost și cu anunțare prealabilă.

RESTAURANT ŞI BAR

Micul dejun se serveşte zilnic între orele 8:00 – 10:00 şi este gratuit pentru toţi oaspeţii hotelului. Prânzul se poate servi între orele 13:00 – 16:00 (ultima comandă la ora 15:30), iar cina se poate lua între orele 18:00 – 20:00 în incinta restaurantul hotelului.

GRATIFICAŢIILE ŞI COSTURILE SERVICIILOR

Gratificaţiile pentru personalul pensiunii rămân la latitudinea oaspeţilor noştri. Pensiunea nu va solicita costuri suplimentare pentru serviciile prestate.

FUMATUL

Deoarece promovăm o atitudine eco-responsabilă, fumatul nu este permis în camerele de la Nemeth Resort Sovata. Pentru oaspeţii noştri fumători am amenajat o zonă specială, situată la terasa restaurantului, disponibilă non-stop.

SPAŢIUL DE PARCARE

Parcarea se poate face fără niciun cost suplimentar şi în limita disponibilităţii. Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune în afara suprafaţei proprietăţii pensiunii.

SIGURANŢA OBIECTELOR PERSONALE

Nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta hotelului, restaurantului sau barului.

SIGURANŢA CĂILOR DE ACCES ŞI A TRANSPORTULUI

Căile de acces existente în incinta Nemeth Resort Sovata respectă normele legislaţiei în vigoare. Pensiunea nu îşi asumă responsabilitatea faţă de eventualele prejudicii, materiale sau fizice, cauzate oaspeţilor în timpul utilizării căilor de acces.

CONFIDENŢIALITATEA INFORMAŢIILOR

Dacă ne contactaţi prin e-mail, fax sau prin intermediul acestui website, ne vom permite să vă contactăm pe viitor pentru a vă trimite materiale şi oferte promoţionale sau pentru a vă informa în legătură cu evenimentele pe care le vom organiza. Nu vom folosi niciodată numele sau informaţiile dumneavoastră fără să avem în prealabil acordul dumneavoastră. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii pe viitor.

POLITICA DE PROTECŢIE A MEDIULUI

Protecţia mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine eco-responsabilă.
De aceea, pentru rezervările a căror durata depăşește trei nopţi, vom schimba lenjeriile şi prosoapele o dată la trei zile, sau la cererea dumneavoastră. Pentru a ne semnaliza dorinţa dumneavoastră de a schimba lenjeria sau prosoapele, vă rugăm sa le lăsaţi pe podea.

PROGRAME DE FIDELIZARE

Ne rezervăm dreptul de a acorda diferite bonusuri şi servicii suplimentare, fără plată, cu scopul fidelizării clienților noştri.

COD DE CONDUITĂ

Personalul pensiunii îşi va întampina întotdeauna oaspeţii cu amabilitate şi va face tot posibilul pentru a îndeplini orice solicitare venită din partea acestora. În cazul în care un oaspete sau un vizitator al pensiunii, prin aspectul, comportamentul sau starea în care se află, va produce incidente neplăcute, deranjând pe ceilalţi oaspeţi şi afectând astfel imaginea pensiunii, acesta va fi invitat imediat să părăsească incinta pensiunii. În acest sens, Nemeth Resort Sovata îşi rezervă dreptul de a-şi selecta oaspeţii.

DISPUTE ŞI RECLAMAŢII

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul de debit/credit al oaspeţilor noştri, independent de voinţa acestora, în următoarele cazuri: când oaspetele pleacă fără a-şi achita nota de plată, când se demonstrează, fără niciun dubiu, că oaspetele a produs pagube materiale în incinta pensiunii, când oaspetele pleacă din pensiune cu obiecte care nu îi aparțin şi pe care nu le-a achitat la recepţie, sau când oaspetele nu a anulat rezervarea în termenul stabilit conform politicilor de anulare.
Vom încerca să rezolvăm pe cale amiabilă orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării politicilor pensiunii noastre. În cazul în care acest lucru nu este posibil, disputa va intra sub jurisdicţia tribunalului Mureș.

CLAUZE FINALE

Considerăm că oaspeţii noştri, în momentul cazării sau în momentul solicitării vreunui serviciu la Nemeth Resort Sovata, au luat cunostinţă şi au acceptat termenii şi condiţiile mai sus menţionate.

MODIFICĂRI ALE POLITICII HOTELULUI

Politica pensiunii poate fi modificată fără a se face notificări în prealabil. Eventualele modificări vor fi aduse la cunoştinţa oaspeţilor odată cu intrarea lor în vigoare.

ANULAREA SAU MODIFICAREA REZERVĂRII

Anularea sau modificarea unei rezervări va fi permisă în func’ie de planul tarifar ales și în limita disponibilității. Clientul poate să anuleze gratuit rezervarea cu mai mult de 7 zile înaintea sosirii.
Dacă anulează cu mai puțin de 7 zile înaintea sosirii, clientul va pierde avansul plătit. În caz de neprezentare la pensiune în perioada rezervată, se va percepe contravaloarea sejurul și se va
anula automat restul perioadei rezervate.